Reposted from
www.delood.com:
"...The year of 1939 in pre-war Europe, saw the final production year for
the Rolls-Royce Phantom III, an automobile which, in its short lifetime,
had achieved the status of the ultimate symbol of wealth available to
just a small percentage of society.
In 1947 however, the 1939
model of the car reached new heights of exclusivity when a complete
rebuild of the car was undertaken by Parisian architect and master
coachbuilder, Henri Labourdette, a commission from New Yorker, Louis
Ritter..."
Reposted from
www.theamazoeffect.blogspot.com:
"...It was the designer's last and arguably most daring work. He
threw out everything but the running gear and rebodied the car in
gold-plated-and-brass-adorned aerodynamic bodywork... He also got rid of anything that identified it as a
Rolls, save for its mascot and a couple of interior trim pieces. The car
takes it's name from the "Vutotal" windscreen, a thick slice of glass
that appears to support itself.
The whole
conversion cost $44,000 (equivalent to about $500,000 now) at a time
when the average price of a home was about $4,000..."
"... Το έτος 1939 στην προπολεμική Ευρώπη ήταν το τελευταίο έτος παραγωγής για την Rolls-Royce Phantom III, ένα αυτοκίνητο το οποίο, στη σύντομη ζωή του, είχε επιτύχει το status του απόλυτου συμβόλου του πλούτου που διαθέτει μόνο ένα μικρό ποσοστό της κοινωνίας.
Το 1947, ωστόσο, το μοντέλο του 1939 έφτασε σε νέα ύψη αποκλειστικότητας όταν ο Παριζιάνος αρχιτέκτονας και τεχνίτης αμαξωμάτων Henri Labourdette ανέλαβε την πλήρη ανακατασκευή του αυτοκινήτου για λογαριασμό του Νεοϋορκέζου Louis Ritter ... "
"...Ήταν το τελευταίο και αναμφισβήτητα το πιο τολμηρό έργο του σχεδιαστή. Πέταξε τα πάντα εκτός του σκελετού και ξαναέντυσε το αυτοκίνητο με ένα αεροδυναμικό αμάξωμα διακοσμημένο με επίχρυσες και μπρούτζινες λεπτομέρειες... Επίσης απαλλάχθηκε από οτιδήποτε θύμιζε μια Rolls, εκτός από το σήμα του και κάποια εσωτερικά πλαίσια. Το αυτοκίνητο πήρε το όνομά του από το παρμπρίζ "Vutotal", ένα χοντρό κομμάτι γυαλιού που φαίνεται σαν να στηρίζεται μόνο του.
Ολόκληρη η μετατροπή κόστισε $ 44.000 (που ισοδυναμεί με περίπου 500.000 σημερινά δολάρια), σε μια εποχή που η μέση τιμή ενός σπιτιού ήταν περίπου $ 4.000 ... "
(photos taken via http://glcitymusic.com)
No comments:
Post a Comment